långa dagar

Hej igen!
Det var ett tag sen, men har haft det så kul dom senaste dagarna så det sista jag ville göra var att sitta framför datorn.
Men nu är jag här igen! Hoppas ni inte har saknat mig allt för länge (hihi...)!
Dom senarte dagarna har jag skrattat, busat, tittat på 2 underbara filmer, bakat och ätit chokladkola, bakat och ätit chokladkola igen, hängt i korridorerna i skolan, surat lite över det kalla vädret, filmat när Maia har byggt en "tidsmaskin", packat ner mitt rum i flyttkartonger (flyttar om nästan en månad), köpt en rödvit prickig rosett, letet efter pengar i små "vattenfall", hittat pengar i små "vattenfall", hittat busskort i ett litet "vattenfall", läst 2 riktigt bra böcker, ja det är nog bara hälften av allt jag har gjort. Så ni förstår nog varför jag inte har bloggat.

Till en Annan ska.
PÅ SÖNDAG SKA JAG TRÄFFA LISA OCH KLARA!!!!!!!!(IHHHHHHHHHHHHHHHH)!!!!!!!!!
Jag har inte träffat dom sen skolavslutningen förra året!! (jag bytte skola när jag flyttade).
Det ska bli så roligt!! SAKNAR DOM SÅ OTROLIGT MYCKET!!!!!!
Gud vad mycket vi måste hinna göra ju! Hur ska vi hinna med det?!?! LÄNGTAR SÅ OTROLIGT MYCKET TILLS PÅ SÖNDAG!!!!!!!!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0