Men det blir bättre om vi e' tillsammans, Så mycket bättre för oss allesammans

Idag så åkte jag, Amanda och Molly till Östermalmstorg och gick på loppis
Jag fyndade en liten väska för en 50-lapp.
När vi hade varit på loppisen och ätit på donken i typ en timma så åkte vi till kungsträdgården.
Där hade Vänsterpartiet en demonstration eller ska man kalla det konster??
Och titta vilka som var där! Rebecca och Fiona ! Världens coolaste tjejor ju!
Helt plötsligt stog Sonia Wall mitt framför oss. Och sen dök fler och fler från klass 6a fram!
(blev helt förälskad i dom här skorna)
När vi hade skuttat och skrikit ett tad så hängde vi med 6a klumpen (hehe fint namn...) och demostrerade i gamla stan. Vi hade ballonger med sån där luft som man får en jätterolig röst av. Pratade och skojjade. Tog foton i en fotoautomat till minne av dagen. Skuttade och slog varandra med ballonger (iallafall jag och molly...). När klockan var ungefär fem så åkte alla hem till sig.
GUD VAD HÄRLIG DAG DET VAR!!

Kommentarer
Postat av: syrran

låter som världens härligaste dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0