Tisdag den tjugofjärde maj tvåtusenelva

Godmorron!
Idag har jag en av mina favoritlektioner, SLÖJD! Jag älskar slöjd. Både träslöjd och syslöjd.
Jag ska ha syslöjd idag och jag håller på att sy en kjol i blått med vita prickar. Tror att jag blir klar i dag
Menmen, det händer väl inget speciellt annars. JO! På torsdag så åker jag på klass resa. Klassen blir borta till på lördag förmiddag tror jag. Vi ska ut och segla med en stor gammal skuta. Jag är typ den ända i klassen som tycket att det ska bli kul. Jag har seglat förut och det är många som aldrig har seglat och förutsätter att det är jättetråkigt. Men jag ÄLSKAR att segla.
Nu ska jag skriva lite tidsinställda inlägg.
PÖSS♥
När jag och Amanda sov över hos Alexandra för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0