Katter och sockervadd på Sofiadagen

Hallojj!
Igår var det så att vi hade sofiadagen i skolan. Man har det när Sofia har namsdag och då är det "fest" på skolgården och man äter sockervadd. Det fanns hoppborg och en sån där tjur som man ska vara kvar så länge som möjligt på medans det rör sig. Det fanns kuddkrig (älskar kuddkrig!) och en spöktunnel. Jag skrek så mycket så att jag tappade nästan rösten, jag hatar mörka ställen där folk skrämmer än. En sen där man fick sjunga kareoke och när det inte var kareoke var det en jättedålig DJ som gick i 9:an (-.-) och så fanns det ansiktsmålning.
När jag kom till skolan (efter en sovmorgon på en timma) så samlades vi i klassrummet och rabblades en massa regler upp om vad man får och inte för göra.
Sen när vi fick gå ut på skolgården så klumpade jag och amanda ihop och med Sonia och Douglas. Efter ett tag hittade vi Alva, Alma, Manda, Agnes och Patrik. Vi tjejer bestämde oss för att måla oss till katter (killarna var för fega -.-).
Alla katter förutom Agnes. Hon försvann eller fastnade inte på bilden.
HarryPotter-katten Sonia <3
Jag på den dumma tjuren som kastade av min på direkten.
Amanda som körde på en annan stil...
Haha, Dogge som också körde på den lustiga, men bättre stilen. (man höll sig kvar längre då)
Jag som gjorde något konstigt med munnen C:
HarryPotter-katten som var en tjur...
Alma <3
Massor med sockervadd! Vi åt så sjukt mycket sockervadd, troligen för att det var så billigt och gott!!
Sen runt halv 2 gick jag hem för hunden Henry behövde gå ut.
Om någon timme ska jag träffa Sonia och Douglas och vi ska gå på loppisar. MYS!

Kommentarer
Postat av: sonia

haha bästa bilderna :D

2011-05-15 @ 23:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0