Söndagen den femtonde maj tvåtusenelva

Ja nu får jag ta och blogga igen. Det var ett tag sen, men ni har säkert varit med om när man verkligen inte vill sitta vi datorn.
Idag vaknade jag halv nio och duschade. Åt en frukost på varma bär i vaniljyoghurt. Läste lite bok och gick ut med hunden.
Sen började jag städa lägenheten för familjen kom hem i dag (jag har varit ensam i helgen för familjen åkte till skåne). Jag hade Johnossi och Ted Gärdestad på högsta volym i högtalarna. Hunden Henry låg och snarkade i fotöljen. Jag började pyssla istället för att städa (såklart). Gjorde ett smyckesställ till alla mina örhängen.
Runt kl 13 så var jag klar med städningen och jag firade med glass och satte mig framför tv och tittade på avsnitten som jag hade missat av Desperet Housewives och Of The Mapp.
Efter lite tv-tittande läste jag lite mer och sen kom familjen hem.
Nu börjar hockey VM som man måste se. Sverige mot Finland. Ser aldrig på hockey men om sverige är i VM final måste man ju titta.
Mitt rum innan jag städade det.
Mitt rum efter städandet.
Det ser jättetråkigt ut och väldigt tomt,
men vi flyttar ju om två veckor så jag har packat ner nästan hela rummet.

Kommentarer
Postat av: mandaey

pusspuss, gud vad jag saknar er hedda! vi ses på tisdag min älskade gosegris.

<3 pus"

2011-05-15 @ 22:08:39
URL: http://blomflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0