Rosa Hår och Movits!

Thjenaa Mittbenaa!!
Nu är det bestämt!
Jag ska färga mitt hår ljusrosa. Ungefär så HÄR och HÄRBåda bilderna hittade jag på google.
Färgar nog någon gång i veckan. Vill ju ha rosa hår till på onsdag nästa vecka för då får vi träffa dom nya klasserna till 7:an! NAJS!!
Vet någon någon bra frisör man kan färga håret hos?? Gärna inte så dyr.
Försökte sätta rosa hår på mig själv i picnik, blev väl sådär...
Är det jag som är seg eller är jag den enda i världen som vet vilka Movist! är?? Dom är ju så himla bra!!
Glöm inte bort min frågestund!! Avslutas om några dagar ♥

Kommentarer
Postat av: Molly

Vaa ofta har du PicNik Premium eller vad det heter!!

2011-06-01 @ 12:48:35
URL: http://gamlingbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0