Även om man e' klädd i jeans

Helgen började med att jag sov hos Amanda på fredagen. Vi hade det mys och åt god mat.
Sen när vi lämnade hennes rum på lördagen runt 12 så såg det ut så här.
Vi mötte upp dom här två filurerna. Sonia och Douglas vid slussen och traskade iväg till H&M.
Där prövade Amanda och Sonia klänningar och Sonia köpte en kort blå/röd blommig. Eller inte så kort, men inte så lång som klänningen på bilden.
Douglas hittade sin bästa vän handen som han gick runt och gjorde high-five med.
Sen gick vi till björnsträdgård och skrattade på ett tak.
Efter ett tag sa vi hejdå till Douglas och han traskade iväg med sin hand.
Vi gick till loppis i skrapan.
Där tittade vi på tavlor.
Och massor med hårspännen, skor, kläder och ja typ allt!
Där var det ett band på två personer som spelade fin musik.
Jag köpte film för 10 kr. Men jag glömde tyvärr den någonstans ):
Sen tog vi hissen längst upp i skrapan och sprang ner för alla trappor.
Amanda och Sonia sov hos mig och vi hade det mys! Åt pasta, cheesdoodles, sjöng med fiskmåsar, skypade med Douglas och pratade till nästan 02.00. MYS!
Nästa dag åt vi frukost och mötte Douglas. Vi åkte till mariatorget för att gå på loppis, men den var inge speciell. Hittade ingenting och den var jätteliten ):
Efter en snabb titt på loppis så gick jag till slussen och träffade Lisa och Klara.
Vi åkte till kungsträdgården och åt jordgubbar och glass.
Vi gick till tengdalsparken och satte oss på TAKET.
Sen åkte Lisa och Klara hem och jag åkte tillbaka till mariatorget där Amanda, Douglas, Sonia, Alva och Cornelia va. Vi satt och pratade lite tills alla blev sugna på glass.
Då gick vi till kiosken 20 meter bort och köpte mjukglass och nogger.
Sen dök Alma upp. Och vi busade, pratade och kastade småsten.
Alva hade blommor i skorna.
Douglas hade hängslen.
Sen gick vi till den skumma matbutiken på götgatsbacken och köpte engångsgrill, korv och skummbananer. För i morgon ska vi ha picknick och grilla korv och skummbananer!
Vi tog farväl och jag hoppade på ett tåg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0