You and you and you and you a monkey needs to dance so do you

God Morgon! (Eller förmiddag som Leo skulle säga...)
Så nu sitter jag i ikeas mjukaste säng och lyssnar på johnossi. Dom spelar på grönan i dag, men jag kan inte gå för har inte beställt gröna kortet än så då kostar det 180 svenska riksdaler att komma in. Jag vill så gärna gå!!! buhuhuhu!!!!!!
Skolan hade sovmorgon i dag för det är sofiadagen.
Jag har aldrig varit med på sofiadagen och som Leo beskrev det för mig var det bara jättemycket småbarn som står och skriker i köerna till fikat, spökhuset och godiset. Jag tycker att det värkar vara ganska kul ändå för det är ju som om vi har rast en hel dag.

Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Det kommer ett inlägg om det i helgen så håll utkik! Och tack :D

2011-05-13 @ 22:50:44
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0