Ziggy Marley skrattade åt mig!

Det var så bäst! Bäst Bäst Bäst! Så himla bäst!
Jag mötte molly 17.30 i the sluss och vi köpte food på donken. Tog båten (som var fullproppad med folk) till grönan. Satte oss näst längst fram och åt donkenmat och sockervadd. Pratade med en tant. En fågel bajsade på oss också.
Ungefär en halvtimma innan konserten började så flyttade dom framför oss på sig. Dom bara gick iväg, tror dom skulle äta mat. Såklart tog vi deras platser. VI STOG LÄNGST FRAM!!!
När vi hade väntat i 1 timma och 45 min kom Ziggy Marley ut på scenen. Alla började skrika och hoppa. Man kan säga att man blev helt galen. Det var så fint och bra och bara bäst. Alla stog och dansade.
Jag och Molly vinkade till Ziggy i pausen mellan 2 låtar. Han såg oss och började skratta! ZIGGY MARLEY HAR SKRATTAT ÅT MIG!!!!!!!! SÅ GRYMMT!!
Han körde några av hans pappas låtar. Det var så bra, bäst, fest.
Filmade lite också men vet inte hur jag laddar upp filmklippen^^
Så himla fint.
Himla finfint!
Så himla finfinfint.
Jag sov hos Molly den natten. Fast vi läste för det mesta gamla KP och pratade.
Kommer aldrig glömma hur fint och bäst och fint den här konserten var!
Till och med bättre nästan än Petters konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0