Ni på Söder och Lidingö betyder så mycket.

När jag loggar in på chatten och läser igenom listan på dom som är inloggade.
Tittar igenom hela listan och det är ingen som jag har lust att chatta med. Sen dyker Jonathan upp.
Jag fick ett känsla i kroppen att jag bara måste chatta med han.
Det var ett år sen skolavslutningen och jag har knappt pratat med klasskopisarna.
Det var ett kort samtal men känns ändå bra att jag börjar ta kontakten med mina gamla klasskompisar igen.
Träffade Lisa och Klara för några veckor sen och om det kan ni läsa här.
Insåg då mycket jag hade saknar dom.
Det var så härligt att träffas igen och ni betyder så mycket för mig!
Dom flesta var ju så snälla och jag fattar inte varför jag slutade vara med dom. Var det den nya skolan och flytten till stan som förstörde kontakten, men ändå ändrade på allt och jag blev ett helt nytt jag. Jag ångrar inte att jag flyttade till stan och jag kan inte tänka mig hur det skulle vara om jag inte hade flyttat och träffat alla UNDERBARA vänner här på söder. Jag älskar dom! Jag älskar er ute på Liiidingö och hoppas att vi kan börja ses lite mer igen!
Nu saknar jag er. Om ni läser det här kan ni väl höra av er.
PÖÖSSS
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0